مشاوره تلفنی

دکتر صفورا امامی متخصص درمان ریشه و عصب کشی

بهترین دکتر عصب کشی تهران و بهترین متخصص ریشه دندان تهران

بهترین دکتر عصب کشی تهران و بهترین متخصص ریشه دندان تهران

 

برای این که بتوانید بهترین دکتر عصب کشی و بهترین متخصص ریشه دندان در شهر تهران را پیدا کنید، باید ابندا بدانید که درمان ریشه یکی از تخصص‌های دندانپزشکی است. درمان ریشه با پالپ و بافت اطراف ریشه سروکار دارد. اگر پالپ دندان شما دچار مشکل شود، باید درمان ریشه دندان انجام شود. علم اندونتیکس (متخصص اندودنتیست) به فیزیولوژی و آسیب شناسی بافت‌های اطراف ریشه دندان می‌پردازد.

شما برای پیدا کردن بهترین دکتر عصب کشی در تهران می‌توانید به سراغ دوستان و آشنایان خود بروید و از تجربه‌های آن‌ها استفاده کنید. همچنین می‌توانید از دندانپزشکی عمومی خود برای معرفی بهترین متخصص ریشه دندان تهران کمک بگیرید و بهترین و آخرین کار، جستجو در اینترنت و پیدا کردن بهترین متخصص عصب کشی دندان است. در این مقاله از وب سایت دکتر صفورا امامی در مورد آنچه شما از یک متخصص ریشه دندان انتظار دارید، صحبت خواهیم کرد.

 

بهترین متخصص عصب کشی در تهران 

 

پیدا کردن بهترین دکتر عصب کشی دندان در تهران

معاینات معمول دندانپزشکی و درمان ریشه دندان توسط یک متخصص در این زمینه می‌تواند به حفظ سلامت دندان‌ها، دهان و لثه‌ها و پیشگیری از بیماری‌های دندانی کمک کند. بهداشت ضعیف دهان و دندان و عدم درمان مناسب، ممکن است منجر به مشکلاتی از جمله بیماری‌های قلبی عروقی شود. اما چگونه بهترین دکتر عصب کشی دندان در تهران را پیدا کنیم؟ اگر به به دنبال یک متخصص عصب کشی دندان هستید، در اینجا چند فاکتور مهم وجود دارد که باید در نظر داشته باشید:

 

  1. از اطرافیان خود کمک بگیرید.

شما می‌توانید لیستی از بهترین متخصصین عصب کشی در شهر تهران را با کمک دوستان، خانواده و سایر بستگان خود تهیه کنید. برای تحقیق در مورد اعتبار دندانپزشک خود وقت بگذارید، سپس با مطب دندانپزشک تماس گرفته و برای قرار ملاقات و دریافت نوبت، اقدام کنید.

 

  1. در مورد اعتبار متخصص تحقیق کنید.

گواهی بورد یکی از مهم ترین عواملی است که در انتخاب دندانپزشک باید در نظر بگیرید. این گواهی به شما می‌گوید که دندانپزشک آموزش، مهارت و تجربه لازم را برای ارائه مراقبت‌های بهداشتی در دندانپزشکی تخصصی را دارد. همچنین دریابید که دندانپزشک سابقه ادعای تخلف یا اقدامات انضباطی را ندارد.

 

  1. تجربه دندانپزشک را در نظر بگیرید.

هر چه دندانپزشک تجربه بیشتری در مورد یک بیماری و در تخصص خود داشته باشد، نتیجه بهتری دریافت خواهید کرد. همیشه بهتر است برای درمان ریشه دندان یا عصب کشی دندان به بهترین متخصص ریشه دندان در شهر خود مراجعه کنید و از مراجعه به دندانپزشکان عمومی که تجربه کافی در این زمینه ندارند، خودداری کنید.

شما می‌توانید از روشی که دندانپزشک در فرآیند درمان استفاده می‌کند نیز از او سوال کرده و از میزان عوارض یا طول درمان تا بهبودی اطلاعات کامل کسب نمایید.

 

  1. جنسیت را در نظر بگیرید.

مهم است که با جنسیت دندانپزشک خود احساس راحتی کنید. هنگامی‌که صحبت از انواع خاصی از مراقبت‌های دندانی می‌شود، جنسیت شما نیز یکی از نکات مهم است. دندانپزشکان در مراقبت متفاوت از زنان و مردان ماهرتر می‌شوند. از دندانپزشک در مورد آموزش‌ها و تجربیات اخیر او به ویژه در رابطه با وضعیت و جنسیت خود سؤال بپرسید.

 

  1. درباره قابلیت‌های امکان تماس از راه دور بپرسید.

دندانپزشکان می‌توانند با استفاده از فناوری ارتباطات از راه دور، از جمله تماس‌های تصویری، تلفن‌های هوشمند، ایمیل و... برخی از مشکلات بیمار را تشخیص دهند و از راه دور شیوه صحیح درمان را پیشنهاد نمایند. با برقراری تماس می‌توانید سوال کنید که دندانپزشک این امکان را برای شما فراهم می‌کند که بتوانید از شهرستان خود بهترین دکتر عصب کشی در تهران را پیدا کنید.

این روش جایگزین مراجعه حضوری نمی‌شود، اما با این حال برای بسیاری از افرادی که در شهرستان هستند و امکان دسترسی به بهترین متخصص ریشه دندان را ندارند، بسیار مناسب است. در ضمن برای افرادی که در سفر به سر می‌برند نیز بسیار کارآمد می‌باشد.

 

  1. سبک ارتباط را ارزیابی کنید.

دندانپزشکی را انتخاب کنید که بتوانید به راحتی با او صحبت کرده و احساس راحتی داشته باشید. هنگامی‌که برای اولین بار با دندانپزشک ملاقات می‌کنید، یک سوال بپرسید و به نحوه پاسخ او دقت کنید. آیا او از سؤالات شما استقبال می‌کند و با صبر و آرامش کامل به آنها پاسخ می‌دهد؟ آیا با عجله و به بهانه از سرباز کردن به سوالات شما پاسخ می‌دهد؟ همه این موارد را در نظر بگیرید. بهترین دکتر عصب کشی اولویت درمانی شما را در نظر داشته و به فرآیند تصمیم گیری شما احترام می‌گذارد.

 

  1. نظرات بیماران را بخوانید.

خواندن آنچه دیگران در مورد یک دندانپزشک می‌گویند می‌تواند بینشی در مورد نحوه انجام مراحل درمان و همچنین نحوه عملکرد مطب به شما ارائه دهد. نظرات بیماران معمولاً منعکس‌کننده تجربه افراد در برنامه‌ریزی قرار ملاقات، زمان انتظار، محیط اداری و رفتار دوستانه کارکنان مطب است. شما می‌توانید مطمئن شوید که بیماران چقدر به دندانپزشک اعتماد دارند، متخصص چقدر زمان خود را با بیماران خود می‌گذراند و چقدر خوب به سوالات بیمار پاسخ می‌دهد.

 

برای آشنایی با متخصص ریشه دندان در خیابان دولت و شریعتی کلیک کنید.

 متخصص عصب کشی دندان

مشخصات بهترین متخصص درمان ریشه دندان چیست؟

برای پیدا پیدا کردن بهترین متخصص ریشه دندان در شهر تهران باید به تمامی مشخصات و ویژگی‌های او آشنایی داشته، سپس برای شروع فرآیند درمان به مراجعه کنید، در زیر به برخی از مهم‌ترین معیارها و مشخصات بهترین دکتر عصب کشی دندان اشاره کرده‌ایم:

  • سطح علمی بالا: داشتن سطح علمی بالا کمک کرده تا متخصص به راحتی مشکل بیمار را تشخیص داده و درمان مناسب را آغاز نماید.
  • داشتن تجربه کافی: تجربه کمک می‌کند تا متخصص تمامی مراحل را بدون استرس دنبال کند، تمامی اتفاقات پیش بینی نشده را در نظر داشته باشد و در صورت مواجعه با آن‌ها به درستی با آن برخورد کند.
  • وقت شناسی: لازم است که بهترین دکتر عصب کشی به موقع و در زمان تعیین شده برای بیمار در مطب حاضر شود.
  • داشتن اطلاعات به روز: یکی دیگر مشخصات بهترین متخصص ریشه دندان داشتن اطلاعات، متناسب با علم روز است. دندانپزشک با آشنایی کامل با روش‌های درمانی جدید، می‌توانید بسیاری از آسیب‌های درمانی گذشته را کاهش دهد.

 

باتوجه به موارد ذکر شده می‌توان با جرات گفت دکتر صفورا امامی از بهترین متخصصین ریشه و عصب کشی دندان در تهران هستند؛ ایشان دارای رتبه دوم بورد تخصصی اندودانتيكس (درمان ریشه) در بین کلیه دانشكده‌هاي دندانپزشكی كشور و همچنین عضو هـيأت علمی دانشگاه هستند.

 

کلینیک دندانپزشکی صفورا امامی

 

هزینه و قیمت درمان ریشه دندان و عصب کشی در تهران چقدر است؟

گاهی هزینه درمان ریشه دندان و عصب کشی دندان برای برخی نگران کننده بوده و به همین دلیل دیر برای درمان اقدام می‌کنند. به خصوص برای افرادی که تحت پوشش هیچ گونه بیمه درمانی نیستند. دلایل مختلفی وجود دارد که ممکن است به درمان ریشه دندان نیاز داشته باشید، از جمله:

  • پوسیدگی عمیق دندان (درمان پوسیدگی دندان)
  • دندان‌هایی با حفره بزرگ
  • تراشه یا ترک دندان
  • بیماری شدید لثه (بیماری پریودنتال)
  • تروما و صدمات دندانی
  • سایر عفونت‌های شدید دندان یا لثه

اگر بهترین متخصص ریشه دندان، درمان کانال ریشه را توصیه کرده است، بهتر است هرچه سریع‌تر برای آغاز درمان اقدام کنید. در صورت عدم درمان، ممکن است عفونت دندان به سایر قسمت‌های بدن شما سرایت کند. اگر عفونت به یکی از اندام‌های حیاتی سرایت کند، این وضعیت تهدید کننده بوده و درمان‌های سنگین‌تری پیش رو خواهید داشت.

با این حال هزینه درمان ریشه دندان و عصب کشی در تهران به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله:

نوع و محل دندان

دندان‌های آسیاب سخت‌ترین دندان‌ها برای درمان هستند، بنابراین بیشترین هزینه را خواهند داشت. دندان جلو معمولاً ارزان‌ترین قیمت را دارد و دندان‌های دوگوسپید (وسط دهان) هزینه‌ای مابین این دو دارد.

دندانپزشک عمومی یا اندودنتیست

برخی از دندانپزشکان عمومی درمان کانال‌ ریشه را انجام می‌دهند، در حالی که برخی دیگر شما را به متخصص ریشه ارجاع می‌دهند. هزینه درمان تخصصی ریشه بیشتر از درمان در مطب دندانپزشکی عمومی است.

دشواری کانال ریشه

به طور کلی، هر چه درمان دشوارتر باشد، هزینه آن بیشتر است. اگر دندانپزشک عمومی نتواند این روش را انجام دهد، شما را به بهترین متخصص ریشه دندان ارجاع می‌دهد که هزینه بیشتری دارد.

هزینه‌های اضافی درمان ریشه

معمولاً لازم است هزینه‌ای جداگانه برای عکس برداری با اشعه ایکس یا روکش دندان پرداخت کنید.

منطقه ای که در آن زندگی می‌کنید.

میانگین هزینه کانال ریشه بر اساس منطقه و مطب‌های دندانپزشکی در شهر تهران متفاوت است.

 

معرفی مشخصات بهترین متخصص عصب کشی پاسداران

 

درمان ریشه دندان

آیا بیمه هزینه کامل درمان نزد بهترین دکتر عصب کشی و ریشه دندان را پرداخت می‌کند؟

پوشش بیمه دندان شما یک موضوع عملی است. برای دریافت بیشترین مزایای بیمه دندانپزشکی و پرداخت کمترین هزینه برای عصب کشی و درمان ریشه دندان خود، ممکن است لازم باشد دندانپزشکی را انتخاب کنید که در طرح بیمه شما مشارکت دارد. همچنان که متخصص عصب کشی را از بین بیمه نامه خود انتخاب می‌کنید، باید اعتبار، تجربه، نتایج و کیفیت مطب را نیز در نظر بگیرید. اکثر برنامه‌های دندانپزشکی حداقل بخشی از درمان عصب کشی شما را پوشش می‌دهند. میزان پوشش بستگی به طرح بیمه خاص شما دارد.

بسیاری از بیمه نامه‌های درمانی 100 درصد از روش‌های معمول را پوشش داده، اما تنها درصدی از روش‌های تهاجمی‌تر را پوشش می‌دهند. برخی از بیمه‌های درمانی 30 تا 50 درصد درمان ریشه دندان را پوشش می‌دهند.

 

آیا بهترین دکتر درمان ریشه دندان قیطریه را می‌شناسید؟ کلیک کنید.

 

کلام آخر

به طور کلی درمان ریشه دندان یا عصب کشی یک پروسه مهم است که باید بهترین متخصص ریشه دندان را برای آن انتخاب کنید. بهترین دکتر عصب کشی با توجه به این که به طور تخصصی درمان ریشه را انجام می‌دهد، در این کار آموزش‌ها و تخصص‌های لازم را داشته و از تجهیزات پیشرفته و تخصصی استفاده می‌کند. هرچند هیچ ابزاری در درمان ریشه و عصب کشی نمی‌تواند جایگزین دانش و مهارت شود.

همیشه بهتر است قبل از مراجعه به دندانپزشک برای آنچه می‌خواهید تصمیم گرفته و پس از پیدا کردن بهترین متخصص ریشه دندان شهر تهران برای درمان قرار ملاقات بگذارید. دکتر صفورا امامی، جراح ریشه دندان و عصب کشی در شهر تهران، آماده ارائه بهترین خدمات دندانپزشکی به شماست. در صورت داشتن هرگونه سؤال در این زمینه با ما تماس بگیرید.

 

متخصص عصب کشی تهران

 

اشتراک گذاری:

نظرات کاربران

هیچ نظری ثبت نشده است

نظر خود را وارد کنید

whats app