مشاوره تلفنی

دکتر صفورا امامی متخصص درمان ریشه و عصب کشی

دکتر صفورا امامی

دکتر صفورا امامی

من صفورا امامی، متولد سال ١٣٥٩ در شهر اصفهان هستم. پس از فارغ‌التحصيلی در مقطع پيش دانشگاهی از دبيرستان نرجس تهران در سال ١٣٧٨ در دوره عمومی دندانپزشكی دانشگاه آزاد تهران پذيرفته و مشغول به تحصیل شدم.

در ارديبهشت ماه سال ١٣٨٥ پس از دفاع از پايان نامه دوره عمومی فارغ التحصيل شده و به مدت ٨ سال به عنوان دندانپزشک عمومی در تمام زمينه هاي دندانپزشکی فعاليت كردم.

در دوران فعاليت به عنوان دندانپزشک عمومی با چالش های فراوانی در زمينه درمان ریشه مواجه شدم كه اين مشوقی بود براي من تا مطالعه و تحقيق بيشتری داشته و با انگيزه مضاعف در آزمون تخصصی اين رشته شركت كنم.

در سال ١٣٩٣ به عنوان رزيدنت اندودانتيكس (متخصص درمان ریشه) مجددا در دانشگاه آزاد تهران پذيرفته شدم و تحصيلات تخصصی خود را شروع كردم. در سال ١٣٩٦ در آزمون دانشنامه تخصص شركت كردم و رتبه دوم بورد تخصصی اندودانتيكس را در بين كليه دانشكده هاي دندانپزشكی سطح كشور دريافت كردم.

در همان سال به عنوان عضوی از هـيأت علمی در دانشگاه آزاد تهران مشغول به فعاليت شده و همزمان مطب تخصصی خود را در ضمینه تخصصی درمان ریشه دندان افتتاح كردم؛ اکنون درحال خدمت رسانی به مردم عزیز کشورم هستم.

دکتر صفورا امامی متخصص ریشه دندان

whats app