مشاوره تلفنی

دکتر صفورا امامی متخصص درمان ریشه و عصب کشی

بهترین متخصص عصب کشی قیطریه و بهترین دکتر درمان ریشه دندان اندرزگو و کاوه

بهترین متخصص عصب کشی قیطریه و بهترین دکتر درمان ریشه دندان اندرزگو و کاوه

 

پیدا کردن یک دندانپزشک عالی در شهر تهران شاید کار سختی به نظر نرسد، بالاخره دندانپزشک، دندانپزشک است! آیا شما با این نظریه موافق هستید؟ حقیقت این است که همه دندانپزشکان یکسان نیستند. اگر می‌خواهید لبخند زیبایی داشته باشید، مهارت و دانش در دندانپزشکی اهمیت زیادی دارد. بهترین دکتر عصب کشی یا بهترین متخصص ریشه دندان، دندانپزشکی است که واقعاً به سلامت شما اهمیت داده و یک رویکرد دقیق درمانی برای شما ارائه می‌دهد.

دکتر متخصص ریشه دندان

برای پیدا کردن بهترین دکتر عصب کشی دندان و درمان ریشه دندان در محدوده قیطریه و بلوار اندرزگو کاوه، پیشنهاد می‌کنیم این مقاله از را تا انتها و با دقت مطالعه کنید.

 

لازم به توضیح است دکتر صفورا امامی، بهترین متخصص درمان ریشه دندان، دارای رتبه دوم بورد تخصصی اندودانتيكس در كشور (سال 1396) و عضو هيأت علمی دانشگاه آزاد تهران است.

 

ویژگی‌های بهترین متخصص عصب کشی و بهترین دکتر ریشه دندان چیست؟

بسیاری از ما نحوه کار پزشک، محیطی تمیز و دلپذیر و سیستم نوبت دهی و قرار ملاقات با دندانپزشک را مهم می‌دانیم. اما بهترین دکتر عصب کشی و بهترین متخصص ریشه دندان چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟ اگر به دنبال یک دندانپزشک جدید و عالی در شهر تهران هستید، ویژگی‌های زیر می‌تواند به شما در انتخاب بهترین متخصص عصب کشی کمک کند:

  • برای شما وقت می‌گذارد.

یک دندانپزشک خوب به اندازه کافی برای شما وقت می‌گذارد، بهترین دکتر عصب کشی به همان اندازه که از مهارت‌های فنی خود استفاده می‌کند، از مهارت شنیداری خود نیز استفاده خواهد کرد. یک پزشک عالی برای گوش دادن به نگرانی‌های شما وقت گذاشته، هرگز برای ترک درمان عجله نمی‌کند و با شما همکاری کرده تا هر چیزی را که ممکن است باعث ناراحتی شما شود، مانند ترس یا استرس، کاهش دهد.

 

  • به شما آموزش می‌دهد.

از آنجایی که شما به دندانپزشک خود متکی هستید تا به شما در مورد بهداشت دهان، مسائل پزشکی، عادات خوب بهداشت دهان و دندان و گزینه‌های درمانی برای مشکلات احتمالی آموزش دهد؛ یک دندانپزشک ایده برای توضیح مراقبت‌های پزشکی پس از درمان، وقت گذاشته و برای افزایش اعتماد به نفس شما با شما همکاری می‌کند. آموزش شامل تکنیک‌های صحیح مسواک زدن تا گام به گام مراقبت‌های پس از عصب کشی و جراحی ریشه دندان می‌شود.

 

  • به زمان و منابع شما احترام می‌گذارد.

بهترین متخصص ریشه دندان در قیطریه، وقت شناس است و هنگام پیشنهاد روش درمان، نتیجه نهایی را در نظر می‌گیرد. کارکنان این دندانپزشک‌ها یک روز قبل از قرار ملاقات با شما تماس گرفته تا قرار ملاقات را به شما یادآوری کرده و به شما کمک می‌کنند تا قرارهای آینده را با زمان کافی برنامه‌ریزی کنید.

 

  • محیط درمان آن‌ها تمیز و مرتب است.

یک محیط تمیز و استریل شده و استفاده از وسایل دندانپزشکی مدرن به انتخاب بهترین متخصص ریشه دندان کمک می‌کند. وجود دستکش‌های قدیمی و ابزار کثیف می‌تواند محیط را آلوده کرده و میکروب‌ها را در محیط پخش می‌کند.

 

کلینیک دندانپزشکی صفورا امامی

 

  • فقط آنچه لازم است را انجام می‌دهد.

بهترین دکتر عصب کشی سعی نمی‌کند محصولات و درمان‌هایی را که شما مطلقاً به آنها نیاز ندارید و قبل از معاینه درخواست نکرده‌اید، به شما ارائه دهد. بهترین متخصص ریشه دندان تنها درمانی که برای شما مناسب است را برای شما انجام می‌دهد.

 

  • به مشکل شما آشنایی دارد.

زمانی که دندانپزشک برای مشکل شما وقت بگذارد، می‌تواند گزینه‌های مراقبتی بهتری را ارائه دهد که مطابق با سابقه پزشکی شما است. آنها همچنین می‌توانند در مورد مسائل اساسی که ممکن است در یک بازدید سریع و غیرشخصی ناشناخته باقی بمانند، به شما کمک کنند. وقتی دندانپزشک به گرمی از شما استقبال می‌کند و برای رفع مشکل شما وقت می‌گذارد، به شما آرامش خاطر بیشتری می‌دهد و طول درمان برای شما راحت‌تر خواهد بود.

 

  • پس از درمان شما مشکل شما را پیگیری می‌کند.

برخی از روش‌های دندانپزشکی ممکن است طولانی و سخت باشند و تا چند ساعت پس از آن احساس ناهنجاری داشته باشید. بهترین متخصص ریشه دندان پس از یک درمان طولانی یا پیچیده، مشکل شما را پیگیری می‌کند تا مطمئن شود که همانطور که انتظار می‌رود بهبود یافته‌اید و هیچ عارضه‌ای مانع بهبودی شما نمی‌شود.

 

  • برای شما به عنوان یک بیمار ارزش قائل است.

بهترین دکتر عصب کشی بلوار کاوه به بیمار خود اهمیت داده و برای او ارزش قائل است. معاینات دندانپزشکی به صورت کامل یا راهنمایی لازم در مورد روش‌های دندانپزشکی و پیگیری‌های پس از درمان، نشان‌دهنده ارزش قائل شدن دندانپزشک برای بیمار است.

 

 مطب دکتر صفورا امامی - متخصص عصب کشی دندان - مشاوه و تعیین وقت 26255102

بهترین متخصص درمان ریشه قیطریه

 

چرا پیدا کرن بهترین متخصص عصب کشی و درمان ریشه دندان اهمیت دارد؟

اما چرا پیدا کردن و شناسایی بهترین دندانپزشک و متخصص ریشه دندان محدوده اندرزگو فرمانیه مهم است؟ برای پاسخ به این سؤال می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کار دندانپزشکی با کیفیت پایین نه تنها برای سلامت دهان، بلکه برای سلامت کلی شما مضر است.
  • مشکلات دندانپزشکی ممکن است با دندانپزشکی که از آخرین فناوری استفاده نمی‌کند، شناسایی نشود.
  • با مراجعه به بهترین دکتر عصب کشی، احساس راحتی بیشتری خواهید کرد و به احتمال زیاد به طور منظم به او مراجعه می‌کنید. این به شما انگیزه می‌دهد تا در خانه نیز بهتر از دندان‌های خود مراقبت کنید.

 

خدمات بهترین دندانپزشک متخصص عصب کشی و ریشه دندان

خدمات خوب در هر زمینه‌ای اهمیت دارد، به ویژه در دندانپزشکی. از اولین لحظه‌ای که وارد مطب دندانپزشکی می‌شوید، شایسته مراقبت‌های درجه یک هستید. بهترین دکتر عصب کشی تهران نه تنها به سلامت دندان‌های شما اهمیت می‌دهد، بلکه راحتی کلی شما نیز برای او مهم است.

برای بسیاری از افراد، رفتن به دندانپزشکی می‌تواند اعصاب خردکن و مملو از اضطراب باشد. دندانپزشکی که برای ارائه یک تجربه راحت بیشتر تلاش می‌کند، دندانپزشکی است که واقعاً به شما و سلامت دندان‌هایتان اهمیت می‌دهد. به دنبال دنداپزشکی باشید که خدمات زیر را به شما ارائه می‌دهد:

  • کادر درمان خوب و یک تیم صمیمی و خوش برخورد
  • یک مطب تمیز و استریل شده با امکانات رفاهی برای بیماران
  • گزینه‌های طرح پرداخت و پوشش اکثر بیمه‌های درمانی
  • مراقبت شخصی یک به یک توسط دندانپزشک شما

دندانپزشک شما باید طیف وسیعی از خدمات دندانپزشکی تخصصی را ارائه دهد. این امر برای دریافت درمان جامع و آگاهانه دندان اهمیت دارد. با دانستن اینکه دندانپزشک شما می‌تواند به طور ماهرانه شما را از طریق هر گونه مسائل بهداشتی دندان راهنمایی کند، خیالتان راحت خواهد بود. همانطور که یک دندانپزشک را ارزیابی می‌کنید، مطمئن شوید که دندانپزشکان خدمات تخصصی دندانپزشکی را در این چهار دسته اصلی ارائه می‌دهد:

  • دندانپزشکی عمومی‌: شامل پر کردن، تاج، بریج، کانال ریشه، آرام بخش و درمان آپنه خواب است.
  • دندانپزشکی زیبایی: شامل سفید کردن دندان‌ها، روکش‌های چینی و باندینگ
  • ایمپلنت: جایگزینی طبیعی و غیرقابل تشخیص برای دندان‌های از دست رفته
  • دندانپزشکی پیشگیرانه: شامل تمیز کردن و معاینه، اشعه ایکس/تصویربرداری، درمان با لیزر، تشخیص زودهنگام حفره و غربالگری سرطان دهان

پس از پیدا کردن بهترین متخصص ریشه دندان قیطریه و بهترین دکتر عصب کشی بلوار اندرزگو کاوه و انجام درمان، مراقبت از دندان‌ها بسیار مهم است.

 

 مطب دکتر صفورا امامی - متخصص درمان ریشه دندان - مشاوه و تعیین وقت 26255088

بهترین دکتر درمان ریشه دندان اندرزگو

 

آیا هزینه درمان ریشه دندان و عصب کشی نزد بهترین دندانپزشک بیشتر است؟

هزینه کانال ریشه و عصب کشی شما بستگی به دندان آسیب دیده و پیچیدگی مشکل دارد، به طوری که دندان‌های مولر معمولاً کانال‌های بیشتر و درجه سختی بیشتری دارند. همچنین هزینه، بستگی به این دارد که آیا بیمه دارید یا نیاز به پرداخت از جیب خواهید داشت. رایج ترین روش‌ها و مبالغ معمولی که توسط دندانپزشکان دریافت می‌شود شامل موارد زیر است:

  • کار عصب کشی و درمان ریشه دندان‌های جلو
  • درمان ریشه پرمولر
  • کانال ریشه مولار

بسیاری از مردم در مورد هزینه‌های مربوط به عصب کشی دندان و درمان ریشه توسط بهترین دکتر عصب کشی دچار تردید هستند. لازم است بدانید، صرف نظر از خود عمل یا هزینه‌های مرتبط با آن، مراجعه به بهترین متخصص ریشه دندان یا دندانپزشک مجرب با یک طرح بیمه خوب، هزینه‌های درمان شما را به میزان زیادی کاهش می‌دهد. در ضمن با یک درمان مناسب توسط بهترین دکتر عصب کشی نیاز به مراجعه و قرار ملاقات‌های بعدی نخواهید داشت و با یک بار درمان، مشکل شما به طور کامل برطرف می‌شود.

 

جمع بندی

انتخاب بهترین متخصص ریشه دندان تصمیمی ساده نیست. متخصص باید شما را به عنوان یک بیمار مادام العمر ببیند، نه یک یا دو بار. بهترین دکتر عصب کشی همیشه مراقبتی را که شما و خانواده‌تان شایسته آن هستید به شما ارائه می‌دهد. اگر لیست بالا را مرور کنید و متوجه شدید که دندانپزشک شما چندین مورد از این ویژگی‌ها را ندارد، ممکن است نشانه این باشد که دندانپزشک خود را عوض کنید. اما خوشبختانه، تعداد زیادی دندانپزشک با سابقه در شهر تهران برای انتخاب وجود دارد.

برای پیدا کردن بهترین متخصص ریشه دندان محدوده قیطریه می‌توانید از دوستان و خانواده خود کمک گرفته تا افرادی که مورد اعتماد هستند را به شما معرفی کنند. همچنین می‌توانید با یک تحقیق و سرچ آنلاین بهترین دکتر عصب کشی منطقه خود را پیدا کنید. آنچه بیش از همه مهم است، این است که اطمینان داشته باشید که دندانپزشک شما برای شما وقت گذاشته و بهترین روش درمانی را انجام می‌دهد. شما باید احساس راحتی کنید و برای معاینات منظم یا هر مشکلی که پیش می‌آید به او مراجعه کنید. اگر دندانپزشک شما ویژگی‌های ذکر شده در این مقاله را دارد، پس مطمئن باشید که انتخاب درستی داشته‌اید.

دکتر صفورا امامی، متخصص جراحی انتهای ریشه دندان، با سابقه‌ای طولانی در این زمینه و با جلب اعتماد بیماران خود، انتخابی مناسب برای بیماران محله قیطریه و بلوار اندرزگو و کاوه بوده که شما می‌توانید با اطمینان کامل برای گرفتن نوبت اقدام کنید.

 

متخصص عصب کشی دندان تهران

 

اشتراک گذاری:

نظرات کاربران

هیچ نظری ثبت نشده است

نظر خود را وارد کنید

whats app