مشاوره تلفنی

دکتر صفورا امامی متخصص درمان ریشه و عصب کشی

بهترین دکتر عصب کشی و بهترین متخصص ریشه دندان در پاسداران و دروس

بهترین دکتر عصب کشی و بهترین متخصص ریشه دندان در پاسداران و دروس

 

انتخاب یک دندانپزشک مناسب و تشخیص بهترین دکتر عصب کشی دندان به شما کمک کرده که با خیال راحت دندان‌های خود را به او سپرده و هنگام مراجعه به مطب احساس راحتی و حضور در مکانی امن داشته باشید. در این مقاله از وب سایت دکتر صفورا امامی، بهترین متخصص ریشه دندان پاسداران و دروس و همچنین بهترین متخصص عصب کشی در پاسداران، قصد داریم در مورد انتخاب بهترین دندانپزشک برای شما یا خانواده‌تان صحبت کرده و تشخیص را برایتان آسان کنیم. با ما همراه شوید.

 

بهترین دکتر درمان ریشه دندان در پاسداران

 

چگونه بهترین دکتر عصب کشی دندان و ریشه دندان را پیدا کنیم؟

اگر این سوال برای شما پیش آماده، قطعاً به دنبال دریافت خدمات مناسبی برای دندان خود یا خانواده‌تان هستید، پس ما در این قسمت به چند مورد مهم برای انتخاب یک دندانپزشک مناسب و بهترین متخصص ریشه دندان و عصب کشی در منطقه پاسداران و دروس اشاره کرده‌ایم. همراه ما باشید تا نکات مهم برای این انتخاب را بررسی کنید تا تصمیم بهتری گرفه شود:

1- از افرادی که به آنها اعتماد دارید سوال کنید.

افرادی که می‌شناسید و به آنها اعتماد دارید، مانند خانواده، دوستان نزدیک و همکاران بهترین راه برای انتخاب دندانپزشکی حرفه‌ای است. آیا دوستان شما لبخند زیبا و درخشانی دارند؟ دریابید که چه کسی آن را به آن‌ها هدیه داده است. با گرفتن نام و شماره تلفن، قدم بعدی را به سمت داشتن لبخندی زیبا بردارید. معمولا افرادی که تجربه خوب از درمان نزد یک پزشک دارند و یا مدت زمان طولانی تحت درمان یک دندانپزشک هستند، گزینه بسیار خوبی است.

 

2- از یک پزشک کمک بخواهید.

پزشکان معمولاً در اطراف خود دوستانی دارند که می‌توانند به شما معرفی کرده و خدمات عالی به شما عرضه کنند. بنابراین در بسیاری از مواقع، این ایده خوبی برای یافتن بهترین دکتر عصب کشی در شهر و منطقه سکونت یا محل کار شماست. همچنین اگر به یکی از پزشکان خود اعتماد دارید و از روند درمانی او رضایت دارید، می‌توانید آدرس و مشخصات بهترین دکتر درمان ریشه دندان و یا متخصص عصب کشی در پاسداران و منطقه دروس را از او بخواهید.

 

3- از بیمه تحت پوشش خود کمک بگیرید.

معمولاً سازمان‌های بیمه، برخی از بیمه‌های دندانپزشکی را تحت پوشش خود قرار داده و با برخی دندانپزشکان همکاری می‌کنند. شما می‌توانید به راحتی یک دندانپزشک مناسب را از فهرست بیمه خود انتخاب کنید.

 

4- گوگل را جستجو کنید.

تقریباً خیلی ساده به نظر می‌رسد، اما شما با یک جستجوی راحت در گوگل می‌توانید بهترین متخصص ریشه دندان و عصب کشی را در منطقه و شهر خود پیدا کنید. با جستجو در گوگل به عنوان های بهترین متخصص عصب کشی دندان پاسداران دروس و یا بهترین دکتر درمان ریشه دندان پاسداران دروس میتوانید نتایج را بررسی کنید.

 

5- به دنبال وب سایت متخصص عصب کشی مورد نظر خود باشید.

هنگامی که با روش‌های بالا دندانپزشک مناسب خود را انتخاب کردید، می‌توانید از سایت او دیدن کرده و با خواندن نظرات کاربران آن سایت، اعتماد لازم را کسب نمایید. این روش معمولاً همیشه جوابگوی سوالات شماست.

بهترین دکتر عصب کشی دندان پاسداران دروس با داشتن یک سایت و قرار دادن اطلاعات کافی در اختیار کاربران، می‌تواند شاخصی عالی برای انتخاب مطمئن برای شما باشد.

 

متخصص عصب کشی شمال تهران

 

مشخصات بهترین متخصص درمان ریشه و عصب کشی دندان (در پاسداران و دروس) چیست؟

برای این که بهترین دکتر عصب کشی دندان و بهترین متخصص ریشه دندان را در شهر خود پیدا کنید، باید با مشخصات و ویژگی‌های یک متخصص عالی آشنایی داشته باشید. یکی از مهم‌ترین و اولین معیارها که دندانپزشک و متخصص ریشه دندان باید داشته باشند، سطح علمی بالا است. سطح علمی بالا به دندانپزشک کمک کرده تا مشکل بیمار را به راحتی پیدا کرده و درمان مناسب برای آن را آغاز کند.

یکی دیگر از مشخصات بهترین متخصص ریشه دندان داشتن تجربه است. داشتن تجربه کافی کمک کرده تا دندانپزشک تمامی مراحل عصب کشی و درمان را به درستی طی کرده و اتفاقات پیش بینی نشده را در نظر داشته باشد. به این ترتیب در صورت مواجه با این گونه اتفاقات، راهکار درستی برای آن‌ها خواهد داشت.

وقت شناسی نیز یکی از مهم‌ترین مشخصات دندانپزشکی حرفه‌ای و متخصص است. بهترین متخصص عصب کشی دندان پاسداران دروس، سر ساعت برای درمان بیمار حاضر می‌شود. داشتن اطلاعات به روز نیز از دیگر مشخصات بهترین متخصص ریشه دندان است. دندانپزشک با داشتن اطلاعاتی متناسب با علم روز و آشنایی با روش‌های درمانی، می‌تواند شیوه درمانی مناسب و بهتری برای بیمار خود انتخاب کند.

 

خدمات بهترین دندانپزشک متخصص عصب کشی و درمان ریشه دندان

ممکن است بدانید که اندودنتیست‌ها درمان‌های ریشه و بسیاری از خدمات مربوط به دندان را ارائه داده، آسیب‌های تروماتیک دندان را برطرف کرده و ایمپلنت‌های دندانی را قرار می‌دهند. هدف این است که در صورت امکان، دندان طبیعی خود را حفظ کنید، با این حال، متخصص اندودنتیست و بهترین دکتر عصب کشی تمام گزینه‌های درمانی را بررسی کرده تا بهترین خدمات را به شما ارائه دهد.

متخصص اندودنتیست فعالیت خود را صرفاً به درمان ریشه محدود می‌کند. درمان‌های تخصصی بهترین نتیجه را برای شما به ارمغان آورده و دندان سریع‌تر بهبود می‌یابد. به همین دلیل، دندانپزشکان و مختصصین عصب کشی اغلب انتخاب مناسب‌تری برای عصب کشی‌های سخت هستند.

دکتر صفورا امامی با داشتن تخصص و دانش کافی و همچنین اطلاعات به روز می‌تواند خدمات مناسبی در زمینه ریشه دندان و عصب کشی به شما ارائه دهد. خدماتی که در این مرکز ارائه می‌شود شامل درمان ریشه دندان، جراحی انتهای ریشه دندان، درمان دندان‌های ترک خورده، آسیب‌های تروماتیک دندانی و بسیاری از خدمات اورژانسی دیگر است که برای کسب اطلاع از آن‌ها، مشاوره یا دریافت نوبت می‌توانید با ما تماس بگیرید.

 

سوالات متداول از بهترین متخصص ریشه دندان و عصب کشی دندان

1- آیا به بیماران مشاوره تغذیه می‌دهید؟

پس از فرآیند درمان، درباره آنچه که می‌توانید بخورید و بنوشید و تا چند ساعت باید از خوردن پرهیز کنید، اطلاعات لازم در اختیار شما قرار خواهد گرفت. همچنین برخی نکات تغذیه‌ای و تغییرات ساده در شیوه زندگی می‌تواند به داشتن دندان‌هایی قوی‌تر، لثه‌های سالم‌تر و جلوگیری از پوسیدگی دندان کمک کند.

 

2- چه خدمات اورژانسی دهان و دندان را به بیماران خود ارائه می‌دهید؟

تمامی درمان‌هایی که تحت عنوان خدمات اورژانس دندانپزشکی شناخته می‌شوند مانند توقیف خونریزی، تسکین درد شدید، ترمیم و درمان پوسیدگی دندان، عصب کشی دندان، جراحی لثه، درمان‌های داخل و خارج دهان و... که نیاز به مداخله فوری توسط متخصص دارند، در این مرکز انجام می‌شود. از مهم‌ترین خدمات اورژانسی مطب دکتر صفورا امامی، ارائه خدمات فوری جهت کاهش درد و تورم، بدون وقت قبلی است.

 

3- هزینه درمان ریشه دندان و عصب کشی چقدر است؟

هزینه خدمات دندانپزشکی به عوامل مختلفی از جمله میزان پیشرفت پوسیدگی، انتخاب شیوه درمان، چند کاناله بودن دندان، نوع دندان و بسیاری عوامل دیگر بستگی دارد. البته این میزان هزینه با توجه به شرایط بیمه شما نیز متفاوت است. به عنوان مثال اگر شرکت بیمه شما با مجموعه ما همکاری داشته باشد، می‌توانید از خدمات بیمه بهره‌مند شوید.

 

4- چگونه بهترین متخصص عصب کشی در شمال تهران را پیدا کنم؟

همانطور که در طول متن اشاره کردیم شما می‌توانید با یک جستجوی ساده و مشاهده سایت دندانپزشک مورد نظر خود، یک دکتر عصب کشی را در شهر تهران (پاسداران دروس) یا شهرستانتان انتخاب کنید. اگر دندانپزشک نتواند درمان مناسبی برای شما ارائه دهد، قطعا متخصصین دیگری که می‌شناسد را به شما پیشنهاد می‌دهد.

دکتر صفورا امامی

 

5- تحصیلات دکتر صفورا امامی چیست؟

دکتر صفورا امامی، بهترین متخصص درمان ریشه دندان و دارای رتبه دوم بورد تخصصی اندودانتيكس در كشور (سال 1396) و در همان سال با عضویت در هيأت علمی دانشگاه آزاد تهران مشغول به فعاليت شده و همزمان مطب تخصصی خود را افتتاح نمود.

 

6- آیا مراجعه به دندانپزشکی در دوران کرونا خطرناک است؟

متاسفانه برخی از افراد به دلیل شرایط حاضر و وجود کرونا از مراجعه به دندانپزشکی خودداری می‌کنند. در این زمینه باید گفت که هرچه زمان درمان خود را به تعویق بیاندازید، نیاز به درمان‌های پیچیده‌تر و پیشرفته‌تری خواهید داشت. در ضمن ممکن است عفونت نیز پیشرفت کرده و مشکلات جبران ناپذیری برای کلیه قسمت‌های بدن به وجود آورد. پس هرچه زودتر و بدون معطلی برای درمان دندان خود اقدام کنید.

 

7- چه خدمات خاصی برای بیماران خود در نظر گرفته‌اید؟

بهترین جواب برای این سوال، این است که کارهای تهاجمی کمتری برای بیمار انجام می‌شود که از بروز مشکلات آینده برای دندان شما جلوگیری می‌کند. در ضمن در حین درمان نیز احساس درد و ناراحتی نخواهید داشت.

 

8- ساعت مراجعه به کلینیک به چه صورت است؟

شما می‌توانید برای دریافت خدمات اورژانسی و اطلاع از زمان مراجعه به دندانپزشکی با کلینیک ما تماس گرفته و نوبت بگیرید.

 

9- درمان‌های جدید عصب کشی چه تفاوتی با درمان‌های سنتی دارد؟

امروزه درمان‌های جدید جای درمان‌های سنتی و قدیمی را گرفته و به این ترتیب پاکسازی کانال بهتر انجام شده و روند درمان آسان‌تر انجام می‌شود. در درمان‌های جدید اغلب درمان طی یک جلسه پایان یافته و نیاز به مراجعه مجدد نخواهید داشت.

 

10- پس از عصب کشی چه دارویی توصیه می‌شود؟

احتمالاً پس از عصب کشی و جراحی ریشه دندان، بهترین دکتر عصب کشی پرکاربردترین مسکن‌ها مانند پروفن یا ژلوفن را تجویز می‌کند که باید هر 6 ساعت یک بار آن‌ها را مصرف کنید. البته در صورت وجود تورم و درد شدید، ممکن است دندانپزشک مصرف آنتی بیوتیک‌های قوی‌تر یا تزریق آموکسی سیلین را به شما توصیه کند. حتما به توصیه‌های پزشک توجه لازم را داشته تا از بروز مشکلات بعدی جلوگیری کنید.

 

جمع بندی

با تصمیم گیری در مورد آنچه از دندانپزشک خود توقع دارید و دانستن آنچه در دندانپزشکی به دنبال آن هستید، می‌توانید بهترین دکتر عصب کشی و بهترین متخصص ریشه دندان را در شهر خود پیدا کنید. برای این کار کمی تحقیق لازم است. دکتر صفورا امامی، جراح ریشه دندان و عصب کشی، آماده ارائه بهترین خدمات دندانپزشکی به ساکنین منطقه پاسداران و دروس است. اگر نیاز به مشاوره یا سوالی در زمینه عصب کشی دندان دارید می‌توانید با شماره‌های 02126255102 و 02126255088 تماس بگیرید. همچنین می‌توانید از طریق فرم مشاوره، مشکل خود را مطرح کنید تا در سریع‌ترین زمان ممکن با شما تماس بگیریم.

 

بهترین متخصص عصب کشی پاسداران

 

اشتراک گذاری:

نظرات کاربران

هیچ نظری ثبت نشده است

نظر خود را وارد کنید

whats app