مشاوره تلفنی

دکتر صفورا امامی متخصص درمان ریشه و عصب کشی

متخصص ریشه دندان و بهترین دکتر عصب کشی خیابان شریعتی دولت

متخصص ریشه دندان و بهترین دکتر عصب کشی خیابان شریعتی دولت

 

اندودنتیست‌ها به طور ویژه در استفاده از فناوری‌های پیشرفته مانند تصویربرداری دیجیتال، عمل میکروسکوپ و اولتراسونیک برای تشخیص و درمان دردهای دهان، فک و مشکلات مربوط به داخل دندان آموزش دیده‌اند. بهترین دکتر عصب کشی دندان به طور خاص درد دهانی را که شامل پالپ و ناحیه پری رادیکولار (درست خارج یا اطراف ریشه ریشه دندان) دندان است، تشخیص داده و درمان می‌کند.

بهترین متخصص ریشه دندان (خیابان پاسداران و شریعتی) باید چهار سال در یک دانشکده دندانپزشکی معتبر و همچنین دو یا چند سال تحصیلات پیشرفته در رشته ریشه را گذرانده باشد. برای پیدا پیدا کردن بهترین متخصص ریشه دندان در خیابان شریعتی و دولت نیاز به داشتن اطلاعاتی در مورد مهارت‌های او و ویژگی‌های بهترین دکتر عصب کشی خواهید داشت که در این مقاله از وب سایت دکتر صفورا امامی به این موضوع پرداخته‌ایم.

دکتر متخصص ریشه دندان

 

لازم به توضیح است دکتر صفورا امامی، بهترین متخصص درمان ریشه دندان، دارای رتبه دوم بورد تخصصی اندودانتيكس در كشور (سال 1396) و عضو هيأت علمی دانشگاه آزاد تهران است.

 

اندودنتیست کیست و چگونه بفهمم که به متخصص ریشه نیاز دارم؟

اندودنتیست‌ها متخصصان دندانپزشکی هستند که مهارت ویژه‌ای در تشخیص و درمان درد دندان و انجام درمان ریشه دارند. اگر دندان درد دارید، دندانتان آسیب دیده است، یا دندانتان به سردی یا گرمی‌حساس است، باید به بهترین متخصص ریشه دندان مراجعه کنید.

 

چگونه بهترین متخصص ریشه دندان در خیابان دوت یا شریعتی را پیدا کنیم؟

معمولاً بیماران توسط دندانپزشک عمومی به بهترین دکتر عصب کشی ارجاع داده می‌شوند. با این حال، اگر تصمیم گرفتید خودتان بهترین متخصص ریشه دندان در خیابان دولت یا شریعتی را پیدا کنید، به دقت تحقیق کرده و صلاحیت‌های آن‌ها را به صورت آنلاین بررسی کنید. در نهایت از مدت زمانی که او در عمل بوده است و تجربه او در انجام کانال‌های ریشه و همچنین سایر روش‌های جراحی ریشه که ممکن است نیاز داشته باشید، مطلع شوید.

در حالت ایده‌آل شما می‌خواهید یک متخصص ریشه دندان در خیابان دولت و شریعتی را انتخاب کرده که با سال‌ها تجربه بتواند به بهترین نحو ممکن دندان شما را از آسیب بیشتر نجات دهد. برای پیدا کردن بهترین دکتر عصب کشی شریعتی دولت بهتر است در مورد سوالات زیر اطلاعات کافی کسب نمایید:

  • مطب چه نوع تکنولوژی و تجهیزاتی دارد؟ مطمئن شوید که متخصص ریشه با ایمن‌ترین و بالینی‌ترین فناوری‌های روز درمان شما را انجام می‌دهد.
  • هزینه درمان چقدر است؟ آیا بیمه دندانپزشکی شما را می‌پذیرند؟
  • آیا متخصص ریشه دارای رفتار مناسبی است؟
  • آیا ساعات اداری و مکان دندانپزشکی برای شما مناسب است؟
  • آیا خدمات اورژانسی را به شما ارائه می‌دهد؟

 

متخصص عصب کشی دندان

 

مشخصات بهترین دکتر عصب کشی دندان چیست؟

مراقبت از دندان بخشی ضروری از سلامت کلی شما است و مشکلات دهان و دندان درمان نشده می‌تواند منجر به علائمی‌مانند درد، عفونت یا از دست دادن دندان شود. حتی اگر فردی هستید که اقدامات پیشگیرانه انجام می‌دهید و به طور منظم دندان‌های خود را چک می‌کنید، باید مطمئن شوید که بهترین دکتر عصب کشی را انتخاب کرده‌اید. بسیاری از مردم از مراجعه به دندانپزشک می‌ترسند، اما وقتی دندانپزشکی را پیدا می‌کنند که دوست دارند، اغلب مادام العمر به او متعهد می‌شوند. اگر درباره علامت عفونت دندان اطلاعات بیشتر نیاز دارید؛ کلیک کنید.

قبل از اینکه تصمیم به گرفتن نوبت دندانپزشکی بگیرید، به جای انتخاب بر اساس نتایج یک بار مصرف، دندانپزشک را بر اساس روند خود ارزیابی کنید. یک مطب شیک و تجهیزات فانتزی ممکن است الهام بخش به نظر برسد، اما به یاد داشته باشید که شما برای یک روش پزشکی که باید شامل معاینه، تشخیص و درمان باشد، هزینه می‌کنید. در اینجا به 10 مورد از مشخصات بهترین دکتر عصب کشی و متخصص درمان ریشه در منطقه شریعتی دولت پرداخته‌ایم:

 

بهترین متخصص ریشه دندان به بیماران آموزش می‌دهد.

یک دندانپزشک عالی به دنبال آموزش بیماران خود در مورد مراقبت‌های دندانی مناسب و همچنین درمان‌های پیشنهادی است. او بیماران خود را تشویق کرده تا عادات درست را در خود تقویت کنند.

دانش کافی و گسترده دارد.

یک دندانپزشک عالی در مورد دندان‌ها و بهداشت دهان و دندان دانش زیادی دارد. او می‌تواند به سرعت مشکلات و همچنین موثرترین درمان‌های مناسب شما را شناسایی کند.

استفاده از فناوری جدید

بهترین متخصص ریشه دندان از آخرین نوآوری‌ها در فناوری دندان‌پزشکی اطلاع داشته و تکنیک‌ها و تجهیزات جدید را در مطب خود قرار می‌دهد.

تمایل به یادگیری دارد.

رشته دندانپزشکی همیشه در حال تغییر است. فن آوری جدید به معنای روش‌های نوآورانه است و دندانپزشک باید در جریان آخرین پیشرفت‌ها باشد. داشتن تمایل به یادگیری چیزهای جدید و تمایل به بهبود مهارت‌های خود یک ویژگی عالی است.

جو مناسب در دندانپزشکی

بهترین دکتر عصب کشی دارای مطب با فضایی دلپذیر است. بیماران هرگز احساس عجله یا ناراحتی نمی‌کنند. کل کارکنان نیز با بیماران دوستانه برخورد می‌کنند.

مشارکت بیمار

بهترین دکتر عصب کشی پاسداران و شریعتی بیمار را در تصمیم گیری برای درمان مشارکت می‌دهد. آنها به بیماران اجازه می‌دهند به سوابق خود دسترسی داشته و همه گزینه‌های درمان را توضیح دهند. یک دندانپزشک عالی می‌داند که بیمار باید احساس کند که درمان خود را تحت کنترل دارد.

صداقت و دلسوزی

بهترین متخصص ریشه دندان صادق و دلسوز است. مشکلات دندانی می‌تواند بسیاری از بخش‌های زندگی افراد را تحت تاثیر قرار دهد و دندانپزشکان باید نسبت به مشکلات ناشی از سلامت ضعیف دندان حساس باشند.

دارای مهارت‌های ارتباطی مناسب است.

ارتباط قوی یکی از مهم ترین مهارت‌هایی است که دندانپزشک می‌تواند داشته باشد. دندانپزشکان در مورد تشخیص، درمان و مراقبت‌های پیشگیرانه به بیماران آموزش می‌دهند. توانایی توضیح اطلاعات فنی بخشی از کار است.

دارای مهارت کافی در هنگام کار است.

مهارت دستی خوب چیزی است که برای بهترین متخصص ریشه دندان لازم است. دهان فضای نسبتاً کوچکی برای کار دندانپزشک است. رویه‌ها ممکن است به هماهنگی خوب و یک دست ثابت نیاز داشته باشند. داشتن مهارت‌های حرکتی خوب و توانایی دستکاری دقیق ابزارها در یک فضای کوچک می‌تواند کار را آسان تر کند. علاوه بر این، دندانپزشکان نیز باید استقامت خوبی داشته باشند. برخی از روش‌ها ممکن است شامل ایستادن طولانی مدت بالای سر بیمار باشد.

مهارت‌های حل مسئله را دارد.

مهارت‌های حل مسئله یک ویژگی ضروری برای دندانپزشک است. هر بیمار دارای یک راه حل شفاف برای درمان مشکلات دندانی نیست. گاهی اوقات یک دندانپزشک برای تعیین بهترین رویکرد درمانی، نیاز دارد که خارج از چارچوب فکر کند.

درد بعد از عصب کشی

 

مراقبت‌های بعد از درمان ریشه دندان و عصب کشی دندان چیست؟

پس از انجام درمان ریشه و عصب کشی دندان، دهان شما برای چند ساعت بی حس می‌شود. اکثر مردم می‌توانند بلافاصله به محل کار، مدرسه یا فعالیت‌های دیگر برگردند. بهتر است قبل از غذا خوردن صبر کنید تا بی حسی از بین برود. در چند روز اول پس از تکمیل درمان ریشه، دندان ممکن است به دلیل التهاب بافتی حساس شود، به خصوص اگر قبل از عمل درد یا عفونت وجود داشته باشد. این مشکل معمولاً با داروهای مسکن بدون نسخه مانند ایبوپروفن یا ناپروکسن (Aleve) برطرف می‌شود.

تا زمانی که عمل کانال ریشه شما به طور کامل تمام نشده است، سعی کنید از جویدن با دندان خودداری کنید. این به تمیز نگه داشتن ناحیه کمک کرده و ممکن است از شکستن یک دندان شکننده قبل از ترمیم کامل جلوگیری کند. پس از بهبود دندان، مسواک بزنید، نخ دندان بکشید و از دهانشویه‌های ضد عفونی کننده به طور منظم استفاده کنید و در فواصل زمانی برنامه ریزی شده به دندانپزشک خود مراجعه کنید.

 

آیا درمان نزد بهترین متخصص ریشه و دکتر عصب کشی عوارض خطرناک دارد؟

درمان کانال ریشه و عصب کشی دندان در بیش از 95% موارد با موفقیت انجام می‌شود و بسیاری از دندان‌های فیکس شده با کانال ریشه می‌توانند تا آخر عمر باقی بمانند. عوارض این روش بسیار نادر است ولی گاهی اوقات ممکن است پس از عصب کشی و درمان کانال ریشه عفونت‌هایی ایجاد شود (حتی در صورت مراجعه به متخصص عصب کشی دندان خیابان شریعتی و دولت) که دلایل احتمالی آن عبارتند از:

  • تعداد کانال‌ها بیش از تعداد کانال‌های پیش بینی شده است.
  • ترک ناشناخته در ریشه دندان
  • مشکلی در ترمیم که به باکتری‌ها اجازه می‌دهد از آن به داخل دندان عبور کنند.
  • تجزیه مواد مهر و موم داخلی در طول زمان، به باکتری‌ها اجازه می‌دهد تا دندان داخلی را دوباره آلوده کنند.

گاهی اوقات درمان مجدد توسط بهترین متخصص ریشه دندان (خیابان دولت و شریعتی) می‌تواند مشکل را برطرف کند، اما در برخی مواقع ممکن است برای نجات دندان نیاز به جراحی داشته باشید. رایج ترین روش، اپیکوکتومی یا برداشتن انتهای ریشه است که التهاب یا عفونت در ناحیه استخوانی اطراف انتهای دندان شما را تسکین می‌دهد. در این روش، بافت لثه باز می‌شود، بافت عفونی برداشته شده و گاهی اوقات انتهای ریشه برداشته می‌شود.

بیشتر بخوانید؛ مراقبت‌های بعد از عصب کشی دندان کودک چیست؟

 

آیا لازم است پس از اتمام درمان ریشه مجدداً برای ویزیت به مطب مراجعه کنم؟

بله، برای اکثر درمان های کانال ریشه، ما توصیه می‌کنیم که بیماران یک سال پس از اتمام درمان به مطب مراجعه کنند تا نتیجه درمان و نیاز به سایر اقدامات را بررسی کنیم. در صورت لزوم قرار ملاقات بعدی برای شما تنظیم و در موعد مقرر یادآوری می‌شود. در این بین، بسیار مهم است که شما به دندانپزشکی که ما را به شما معرفی کرد مراجعه کنید تا دندان را حداکثر 3-2 هفته پس از اتمام درمان به طور دائم ترمیم کند.

 

کلام پایانی

عصب کشی و درمان ریشه دندان روشی شایع برای دندان آسیب دیده است و معمولاً نیازج بسیار خوبی دارد. در این روش روی ساختار دندان کار شده و به همین دلیل نیاز به مراقبت‌های لازم پس از درمان خواهید داشت. اگر به هر دلیلی از جمله ترس از عصب کشی، معلولیت، داشتن بیماری خاص، بارداری، دشوار بودن فرآیند و... عصب کشی دندان شما به مشکل بر بخورد، بهتر است به بهترین دکتر عصب کشی در خیابان شریعتی و خیابان دولت مراجعه کنید.

انتخاب بهترین دکتر عصب کشی و ریشه دندان به شما کمک کرده تا این فرآیند به خوبی و بدون هرگونه استرسی انجام شده و در نهایت به بهبودی کامل خواهید رسید. دکتر صفورا امامی، متخصص و جراح ریشه دندان در منطقه دولت و بهترین دکتر عصب کشی در محدوده خیابان شریعتی دولت آماده ارائه بهترین خدمات دندانپزشکی به شماست. در صورت داشتن هرگونه سؤال در این زمینه با ما تماس بگیرید.

 

درمان ریشه دندان 

 

اشتراک گذاری:

نظرات کاربران

هیچ نظری ثبت نشده است

نظر خود را وارد کنید

whats app