مشاوره تلفنی

دکتر صفورا امامی متخصص درمان ریشه و عصب کشی

برترین و معروف ترین نمایشگاه‌های بین المللی حوزه دندان پزشکی در ایران و جهان

برترین و معروف ترین نمایشگاه‌های بین المللی حوزه دندان پزشکی در ایران و جهان

 

نمایشگاه‌ها معمولاً با هدف تبلیغاتی برگزار شده و در واقع بازارهایی هستند که در آن به تقویت برند پرداخته، فعالیت‌های برند را گسترش داده و معمولاً در آن‌ها خرید نیز انجام می‌شود. نمایشگاه‌های بین المللی ویترینی عالی برای رویدادهای بزرگ هستند که توسط سازمان‌ها و شرکت‌ها به منظور ارائه فعالیت‌ها، محصولات و استراتژی‌های شرکت در بخشی خاص برگزار می‌شوند.

معمولاً در نمایشگاه‌های بین المللی این فرصت برای سازمان‌ها فراهم می‌شود که محصولات خود را در معرض دید بازدیدکننده قرار دهند. شرکت در نمایشگاه‌های بین المللی مانند حضور در سفارت‌های خارجی است، به طوری که می‌توانید شرکت یا سازمان خود را به مردم در سراسر جهان معرفی کنید. کلینیک‌ها یا مراکز فعال در حوزه دندان نیز از این امر مستثنی نبوده و با شرکت در نمایشگاه‌های بین المللی حوزه دندانپزشکی می‌توانند به بسیاری از اهداف خود دست یابند.

در این مقاله از وب سایت دکتر صفورا امامی، متخصص عصب کشی دندان و متخصص ریشه دندان برخی از برترین و معروف‌ترین نمایشگاه‌های بین المللی حوزه دندانپزشکی در ایران و جهان را معرفی کرده‌ایم. با ما همراه باشید.

 

درمان ریشه دندان

 

چرا یک دندانپزشک موفق باید در نمایشگاه بین المللی شرکت کند و چگونه از آن بهره ببرد؟

نمایشگاه‌ها، تاثیر به سزایی در ترویج تجارت شما دارند. با حضور در نمایشگاه نه تنها می‌توانید محصولات حوزه دندانپزشکی را به یک مشتری بالقوه در سطح جهانی ارائه دهید، بلکه می‌توانید به طور مستقیم با آن‌ها ارتباط برقرار کرده و بازخورد آن‌ها را مشاهده کنید. همچنین می‌توانید با بسیاری از پیشرفته‌ترین و به روزترین تجهیزات و تکنولوژی‌های حوزه دندانپزشکی آشنا شوید. علاوه بر این موارد، با حضور در نمایشگاه‌های بین المللی حوزه دندانپزشکی نه تنها محصول خود را به گونه ای تبلیغ کرده که بر آینده آن تاثیر می‌گذارد، بلکه می‌توانید در مورد استراتژی‌های جدید و باکیفیت در آینده نیز برنامه ریزی کنید.

برای هر دندانپزشکی، شرکت در نمایشگاه‌های بین المللی می‌تواند یک تجربه عالی باشد. در اینجا، ما توصیه‌های خوبی در مورد چگونگی بهره‌گیری از هر نمایشگاه‌های دندانپزشکی را ارائه داده‌ایم:

 

نکته 1: از قبل برای آن برنامه ریزی کنید.

قبل از شرکت در هر نمایشگاهی، نگاهی به آنچه که می‌خواهید ارائه دهید بیندازید. حضور در نمایشگاه را بر اساس آنچه می‌خواهید انجام دهید برنامه ریزی کنید و از روزهایی که در آنجا سپری می‌کنید بیشترین بهره را ببرید.

 

نکته 2: کار را با سرگرمی ترکیب کنید.

اگر تمام وقتتان را در غرفه خود بگذرانید، فرسوده خواهید شد. اگر کنفرانس، برنامه یا رویدادهای مفرحی در نمایشگاه اجرا می‌شود، شما نیز در آن‌ها حضور یافته و از وقت خود لذت ببرید. مدتی را به قدم زدن در طبقات نمایشگاه اختصاص دهید تا منطقه را کاوش کنید، بیرون بروید و برای خود یک فنجان قهوه بنوشید، با دوستانی که در طول مسیر پیدا کرده اید، معاشرت کنید و در مورد آنچه به نظر برای شما جدید یا جالب است تحقیق کنید.

 

نکته 3: ارتباط برقرار کنید.

یکی از رازهای تجربیات عالی در شبکه، صحبت کردن، باز بودن برای یادگیری و درخواست مشاوره است. هنگامی‌که خود را در کنار دندانپزشکان مجرب می‌بینید، در مورد تاریخچه آنها، نحوه ورود آنها به دندانپزشکی، آنچه در طول مسیر شغلی خود آموخته اند و نکاتی که برای دندانپزشکان جدید و حتی با تجربه ارائه می‌دهند جویا شوید. ارتباط بیشتر در مورد به دست آوردن بینش در صنعت است. این همچنین در مورد یافتن همکاران و شرکای تجاری بالقوه بسیار مفید است که می‌توانند در تمرین و حرفه‌تان به شما کمک کنند.

 نمایشگاه های بین المللی حوزه دندان پزشکی

برترین و معروف ترین نمایشگاه‌های بین المللی حوزه دندان پزشکی در جهان

نمایشگاه بین المللی دندانپزشکی با تمرکز بر مکالمات شخصی و تماس‌های تجاری و ایجاد نمایشگاه‌هایی برای به نمایش گذاشتن آخرین مطالعات، نوآوری‌ها و تکنیک‌های دندانپزشکی، خود را از کنفرانس‌های دندانپزشکی متمایز می‌کند. IDS دندانپزشکی و فناوری دندانپزشکی را در یک بسته ترکیب می‌کند و به بازدیدکنندگان این امکان را می‌دهد که آخرین فناوری و پیشرفت‌های علم را تجربه کنند. دندانپزشکان و تکنسین‌های دندان‌پزشکی از سراسر جهان با نمایش نمایش‌ها، اجراها و ارائه‌های زنده می‌توانند برای ایجاد فرصت‌های شبکه‌ای جدید و غنی‌تر کردن زندگی دانشجویان و همکاران دندان‌پزشکی گرد هم آیند. در زیر به 5 مورد از برترین و معروف‌ترین نمایشگاه‌های بین المللی حوزه دندانپزشکی در جهان اشاره کرده‌ایم:

 

1- نمایشگاه بین المللی دندانپزشکی Warsaw Dental Medica Show در لهستان

این نمایشگاه هر ساله در پایتخت کشور لهستان برگزار می‌شود. در این نمایشگاه به نمایش کلینیک‌های دندانپزشکی ورشو و کنفرانس‌های بین المللی دندانپزشکی، پزشکی و زیبایی پرداخته می‌شود. در این رویداد سالیانه، دندانپزشکی و پزشکی با هم ترکیب شده و در فرمول یک نمایشگاه صنعتی بزرگ به آن می‌پردازند. در این نمایشگاه که به مدت 3 روز برقرار است، پیشنهادات و نظراتی از سوی تولیدکنندگان و توزیع کنندگان صنعت دندانپزشکی ارائه می‌شود، علاوه بر این بستری تجاری و فضایی برای دندانپزشکان و دستیاران دندانپزشکی برای ارائه دانش خود فراهم شده است.

 

2- نمایشگاه دندانپزشکی THE FINNISH DENTAL CONGRESS AND EXHIBITION  در کشور فنلاند

این نمایشگاه نیز هر ساله در هلسینکی، پایتخت و بزرگ‌ترین شهر کشور فنلاند برگزار می‌شود. در این نمایشگاه کنفرانس بین المللی و نمایشگاه تجهیزات دندانپزشکی و کنوانسیون دندانپزشکی فنلاند برای دندانپزشکان توسط دستیاران دندانپزشکی، کارکنان بهداشت دهان و دندان، تکنسین های دندانپزشکی و دانشجویان دندانپزشکی سازماندهی و اجرا می‌شود. در این دوره می‌توانید با محصولات جدید آشنا شده و بسیاری از روابط، اطلاعات و نحوه کار با محصولات جدید را بیاموزید.

نمایشگاه دندانپزشکی فنلاند یکی از بزرگترین رویدادهای دندانپزشکی در دنیا است که به سفارش انجمن دندانپزشکی فنلاندی آپولونیا برگزار می‌شود.

 

3- نمایشگاه ارتودنسی JOURNEES DE LORTHODONTIE  در فرانسه

 این نمایشگاه همراه با کنفرانسی در حوزه تخصصی ارتودنسی در کشور فرانسه برگزار می‌شود. از آنجایی که ارتودنسی یک تخصص در دندانپزشکی بوده و مدام در حال تکمیل است، این رویداد یک رویداد مهم برای متخصصین ارتودنسی است تا خود را با علم روز این رشته هماهنگ و همسو نمایند.

 

4- نمایشگاه فناوری‌ها و تجهیزات دندانپزشکی ADF CONGRES  فرانسه

این نمایشگاه هرساله در شهر پاریس برگزار شده و در آن محصولات و تجهیزات مربوط به آزمایشگاه‌های دندانپزشکی معرفی می‌شود. در این نمایشگاه با برگزاری کنفرانس‌هایی در مورد آخرین پیشرفت‌های این صنعت صحبت شده و افراد مشهوری به سخنرانی و برگزاری کارگاه‌های آموزشی می‌پردازند. غرفه les logos des 25 که در قلب نمایشگاه قرار دارد، مکانی است که در مورد انجمن دندانپزشکی فرانسه، فعالیت‌های این حوزه و سازمان‌های عضو آن، اطلاعاتی را در اختیار اعضا قرار می‌دهد.

 

5- نمایشگاه بین المللی بهداشت و سلامت PUBLIC HEALTH  اوکراین

نمایشگاه بین المللی PUBLIC HEALTH  اوکراین هرساله در شهر کی‌یف اوکراین و با موضوع بهداشت و سلامت عمومی دهان و دندان برگزار می‌شود. برگزارکنندگان این نمایشگاه شرکت برتر نمایشگاه (اوکراین) و ITE Group Plc (انگلستان) هستند. در این نمایشگاه بیش از 300 تولید کننده و توزیع‌کننده تجهیزات، خدمات، محصولات پزشکی و داروها از کشور اوکراین و سایر کشورها حضور به هم می‌رسانند.

نمایشگاه های دندانپزشکی در ایران 

برترین و معروف ترین نمایشگاه‌های بین المللی دندانپزشکی در ایران

بیش از چندین سال است که صنعت دندانپزشکی ایران و صنوف مرتبط با آن نیز حضوری مستمر و در حال رشد در انواع نمایشگاه‌های بین المللی داشته است. این صنعت با توجه به پتانسیل کشور ایران از وضعیت بسیار خوبی برخوردار بوده و همواره نظر تولیدکنندگان داخلی و خارجی را به خود جلب کرده است. در این بخش چند نمونه از معروف ترین نمایشگاه‌های بین المللی دندانپزشکی که در ایران برگزار شده است را معرفی خواهیم کرد:

نمایشگاه بین المللی دندانپزشکی ایران تهران سئول

این نمایشگاه یکی از بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین نمایشگاه دندانپزشکی ایران است. نمایشگاه بین المللی دندانپزشکی ایران تهران سئول، تنوع محصول و خدمات بالایی داشته که شرکت‌کنندگان زیادی از سرتاسر جهان با به روزترین محصولات خود در آن حاضر می‌شوند. شما با شرکت در این نمایشگاه می‌توانید با جدیدترین تکنولوژی ابزار و تجهیزات حوزه دندانپزشکی آشنا شوید و خدمات ویژه و به‌روزی به مشتریان خود ارائه دهید. با شرکت و دریافت غرفه در نمایشگاه بین المللی ایران همچنین می‌توانید محصولات خود را به نمایش گذاشته و در اذهان بازدیدکنندگان ماندگار شوید.

 

نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی و دارویی ایران هلث

این نمایشگاه در خردادماه امسال، با همکاری مشترک روابط عمومی شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی جمهوری اسلامی ایران و نشریه اقتصاد در محصل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد. در نمایشگاه ایران هلث به موضوعاتی در زمینه تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی و دارویی پرداخته شد.

 

نمایشگاه و کنگره انجمن دندانپزشکی اکسیدا

این نمایشگاه یکی از برترین و بزرگ‌ترین رویدادهای حوزه دندانپزشکی در ایران است که هرساله در شهر تهران برگزار می‌شود. در این رویداد که مکانی بزرگ برای حضور دندانپزشکان بزرگ ایرانی و منطقه است، به آخرین بینش‌ها، روش‌های نوین و برنامه‌های متنوع در حوزه آموزشی دندانپزشکی پرداخته می‌شود. شما می‌توانید با حضور در این نمایشگاه، خدمات و محصولات دندانی خود را به بازدیدکنندگان معرفی نمایید. این نمایشگاه از لحاظ تعداد شرکت کننده، در سطح کشور و منطقه بی نظیر بوده و هر ساله بیش از 8000 نفر از دندانپزشکان منطقه در این نمایشگاه شرکت می‌کنند.

 

جمع بندی

در نهایت با داشتن یک غرفه مناسب در نمایشگاه‌های بین المللی دندانپزشکی، می‌توانید محصولات خود را بهتر و دقیق‌تر به بازدیدکنندگان معرفی کنید و موقعیت خود را در یک ویترین بزرگ جهانی تضمین و ماندگار کنید. علاوه بر این اصول اولیه، نمایشگاه‌های حوزه دندانپزشکی تجربیات بسیار خوبی ارائه می‌دهند و می‌توانند اطلاعات مفیدی در مورد چگونگی به دست آوردن بیماران جدید، گسترش مهارت‌های خود و ملاقات با شرکای استراتژیک در صنعت ارائه دهند.

نمایشگاه‌های دندانپزشکی همچنین آخرین به روز رسانی‌های دندانپزشکی را ارائه داده و جزئیات و بینشی را در مورد تکنیک‌های جدید درمانی، محصولات جدید و به روز رسانی مقررات تجهیزات ارائه می‌دهند. برخی از محبوب ترین نمایشگاه‌ها ضمن ارائه فعالیت‌های فوق برنامه، از جمله مهمانی‌ها و گشت و گذار، تمامی این نیازها را برآورده می‌کنند. نمایشگاه‌های دندانپزشکی می‌توانند برای هر موضوع خاصی در دندانپزشکی تخصصی شوند و راهی عالی برای بهبود عملکرد و ارتباط شما ارائه دهند.

 

درمان مجدد ریشه دندان

 

اشتراک گذاری:

نظرات کاربران

هیچ نظری ثبت نشده است

نظر خود را وارد کنید

whats app